תנאי רכישה

ביטול עסקה על-ידי המשתמש .

1. משתמש אשר ביצע עסקה באתר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 והתקנות אשר הותקנו על-פיו, כפי שיעודכנו מעת לעת ("חוק הגנת הצרכן"), ובהתאם להוראות התקנון, כפי שיפורט להלן. .

2. משתמש המעוניין לבטל עסקה רשאי לעשות כן על-ידי מתן הודעה בכתב לחברה באמצעות "צור קשר" באתר או בדואר אלקטרוני: info@begreen.co.il, בתוך 14 ימים מיום שקיבל המשתמש את המוצר. .

3. על המשתמש מוטלת החובה לוודא את קבלת ההודעה על ביטול עסקה בחברה. כמן כן, יש לציין בהודעה על ביטול עסקה את פרטי ההזמנה וסיבת הביטול ולצרף חשבונית. .

4. תחת ביטול העסקה ובהסכמת החברה ועל-פי שיקול דעתה הבלעדי, יכול המשתמש להחליף את המוצר במוצר שווה ערך אחר (ככל שקיים כזה). במקרה זה, יישא המשתמש בעלויות המשלוח (ההחזרה של המוצר לחברה ושליחת המוצר האחר). .

5. עם קבלת ההודעה על ביטול עסקה, תבטל החברה את החיוב (ככל שהמשתמש חוייב) ואם זוכה חשבונה של החברה, יושב למשתמש סכום החיוב באמצעות זיכוי כרטיס האשראי/חשבון PayPal באמצעותו בוצעה העסקה, בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על ביטול עסקה או מיום קבלת המוצר נשוא העסקה שבוטלה, במשרדי החברה, לפי המאוחר מביניהם, הכל על-פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. ככל שלא ניתן לזכות את כרטיס האשראי/חשבון PayPal של המשתמש כאמור, מכל סיבה שהיא, או שהתשלום בוצע במזומן או בשיק מזומן, תשיב החברה למשתמש את התמורה במזומן או בשיק מזומן. זיכוי עבור החזרת מוצר יעשה על-פי ערכו של המוצר ביום ביצוע העסקה. יצוין, כי זיכוי על מוצר שנרכש במבצע, בהנחה, באמצעות קופון או בתווי קנייה יהיה בהתאם לערך העסקה שבוצעה בפועל. .6. בכל מקרה של ביטול עסקה שבוצע לאחר שהמוצר נשלח למשתמש (למעט במקרה של מוצר פגום), על המשתמש להשיב את המוצר לחברה על חשבונו, באריזתו המקורית, שלם, תקין, ללא פגיעה, נזק, פגם או קלקול מכל מין וסוג שהוא ושלא נעשה בו כל שימוש. לא ניתן לבטל עסקה ולהחזיר מוצר שניזוק או שנעשה בו שימוש. כמו כן, לא ניתן להחזיר מוצר שאריזתו נפתחה או הושחתה או מוצר שנשבר או התקלקל כתוצאה משימוש לא נכון, שימוש רשלני ו/או בזדון ו/או שלא על-פי הוראות השימוש, הוראות היצרן/היבואן/החברה. בלי לגרוע מהאמור לעיל, חיבור המוצר לחשמל, גז או מים ייחשב לעניין זה שימוש במוצר. .

7. על המשתמש לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו. במידה שהמשתמש קיבל את המוצר כשהוא פגום או כאשר קיימת אי התאמה בין המוצר לבין פרטיו כפי שהוצגו באתר, רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום שקיבל את המוצר, על-ידי מתן הודעה בכתב לחברה באמצעות "צור קשר" באתר או בדואר אלקטרוני: info@begreen.co.il, הכל בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. במקרה שביטול מהטעמים הנ"ל יימצא מוצדק, יהיה המשתמש זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על-ידו (ככל ששולמו) אלא אם המוצר נאסף על-ידי החברה מהכתובת אליה נשלח, והמשתמש יזוכה במלוא סכום העסקה באמצעות חברת האשראי/PayPal. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יהיה המשתמש זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על-ידו (ככל ששולמו). .

8. בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, במקרה של ביטול עסקה על-ידי המשתמש שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר לבין פרטיו כפי שהוצגו באתר, רשאית החברה לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר נשוא הביטול או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. כמו כן, ככל שהעסקה נעשתה בכרטיס אשראי וחברת האשראי או הגוף שעמו התקשרה החברה לביצוע סליקת כרטיסי אשראי, גבו ממנה תשלום בעד סליקת כרטיס האשראי בעסקה שבוטלה, רשאית החברה לחייב את המשתמש גם בתשלום שנגבה ממנה. .

9. ביטול עסקה לפי סעיף זה, יחול אך ורק על עסקה שסכומה עולה על 50 ₪, אלא אם יוחלט אחרת על-ידי החברה, על-פי שיקול דעתה הבלעדי. .

10. לא ניתן לבטל עסקה שלא בהתאם להוראות התקנון ולהוראות חוק הגנת הצרכן והתקנות אשר הותקנו על-פיו.

דלג לתוכן מרכזי